Jdi na obsah Jdi na menu
 


ROLLETIC - ZÁKLADNÍ CVIKY

 

1. PLOSKY NOHOU  POSTUP CVIKU

 

lytka.jpg

 

Sedíme na židličce a buď se můžeme držet za stroj anebo se opřeme o židličku.

Celá chodidla položíme na dřevěné kuličky a tlak si určuje každý sám.

Natáčet plosky do různých směrů. Masírujeme obě plosky najednou.

Touto masáží se vždy začíná u jakéhokoliv programu. Masáž chodidel příznivě ovlivňuje všechny orgány těla a probouzí lymfatický systém. Během jediného otočení rotoru jsou aktivovány všechny akupunkturní body na plosce nohy. Dochází k rychlé úlevě od bolesti a otoků nohou.
 2. LÝTKA  POSTUP CVIKU

 

plosky-nohou.jpg

 

 

Z předchozí polohy přejdeme plynule na měkké tkáně lýtek.

Uvolníme svaly a masírujeme měkkou tkáň kolem dokola. Natáčíme přitom střídavě paty a špičky k sobě a od sebe. Pozor na kosti.

Přejít na chvíli plynule k podkolením jamkám.

Odstraňuje napětí a únavu svalů, tvaruje lýtka. Podporuje nastartování lymfatického systému. POZOR: V případě křečových žil jsou nutné stahovací punčocháče. Varixy (vystouplé křečové žíly) nemasírujeme vůbec a tuto polohu vynecháme.
 3.STEHNA-ZADNÍ STR. POSTUP CVIKU

 

rolletic-04.jpg

 

Plynule přejdeme z předchozí polohy. Rukama se držíme madel stroje, kvůli rovnováze.

Nohy můžeme mít natažené či mírně pokrčené jako na obrázku.

Obě najednou natáčíme koleny co nejvíce doleva a doprava.

Zadní strana stehna. Odbourává tukové polštáře a pomáhá odstraňovat celulitidu. Zpevněním hýžďových a stehenních svalů formujeme postavu.

Délku této masáže si určuje každá klientka sama. Bere se v úvahu množství podkožního tuku a fáze celulitidy. Délka masáže nejméně 5min. Chceme-li stehna úspěšně tvarovat, masírujeme raději déle

4. HÝŽDĚ-ZADNÍ STRANA POSTUP CVIKU

 

rolletic05.jpg

 

Po domasírování stehen položíme obě nohy chodidly na zem před stroj.

Držíme se madel vzadu, záleží na těžišti těla a děláme mírné podřepy od kostrče na konec zadečku.

Masáž zadní strany hýždí odstraňuje celulitidu, zpevňuje hýžďové svalstvo a dochází ke zvedání zadečku. Velmi účinná masáž! Masírujeme nejméně 5min.
  5. HÝŽDĚ-BOČNÍ STRANY POSTUP CVIKU

rolletic-006.jpg

 

Stojíme před strojem. Roh madla si dáme kousek nad kostrč, loktem se pohodlně opřeme o madlo. Druhou se přidržujeme podle potřeby. Ke stroji přiložíme boční stranu zadečku a pokrčíme nohy. Polohu si musí každý najít sám, podle své výšky. Musí být příjemná, uvolněná ne křečovitá. Celá váha těla je na stroji, jen malinko kroutíme zadečkem nahoru a dolu. Nezapomenout procvičit levý i pravý bok.

Nesmíme zapomenout na boční strany zadečku. Masáž odstraňuje celulitidu, zpevňuje hýžďové svalstvo, dochází ke zvedání zadečku, provádíme oboustranně, zrcadlově..
   
6.STEHNA-BOČNÍ STRANA POSTUP CVIKU

 

rolletic07.jpg

 

Z předchozí polohy se srovnáme tak, abychom ke stroji přiložili boční stranu stehna.

Můžeme koleno zapřít o stroj na protější straně. Stále jsme před strojem a masírujeme směrem k srdci.Nemusíme se hýbat, jen necháme pracovat stroj.

Dochází k tvarování problémových partií ženského těla – tzv. jezdeckých kalhot. Odbouráváme tukové polštáře a celulitidu. Zpevňujeme stehenní svalstvo a vyhlazujeme pokožku. Masírujeme oboustranně nejméně 4 a 4 min.
 7.STEHNA-VNITŘNÍ STR.  POSTUP CVIKU

 

rolletic08.jpg

 

 

Rozkročíme se přes stroj a jednou nohou si klekneme na židli. Druhou natáhneme.

Noha je napnutá a chodidlo je otočené souběžně se strojem. Předkloníme se dopředu a opřeme se pohodlně o madlo před námi.

Masírujeme vždy měkkou tkáň na natažené noze a to co nejvýš to půjde.

Důležitá masáž pro zpevnění a tvarování vnitřních stran stehen. Vždy masírujeme. POZOR: masírovat vždy na té straně rotoru, která se otáčí nahoru! Provádíme oboustranně, zrcadlově. 
8. STEHNA-PŘEDNÍ STR.  POSTUP CVIKU

 

rolletic09.jpg

 

Stojíme před strojem, držíme se madel u zdi a pomalu jezdíme na stroji od kolen nahoru a zpět a přitom pomalu pérujeme ze špiček na paty.

Čím pomaleji, tím lépe. Masírujeme obě najednou.

Zbavujeme se tzv. „klepavých“ nohou. Je možné zároveň masírovat i břišní partie. Lokty položíme na sedačku před Rolleticem, přiložíme břicho a pokrčíme kolena. Není nutné se pohybovat.
 9. BŘÍŠKO + STEHNA
 POSTUP CVIKU

 

rolletic10.jpg

 

 

Položíme se přes stroj. Lokty máme opřené o židli.

Nabrat do břicha vzduch. Nehýbeme se, pouze ležíme celou váhou těla na stroji.

Pozor na kosti.

Formuje a zpevňuje přední stranu stehen společně s bříškem. Pozor, abychom nemasírovali žaludek! Masáž břišních partií je významné nejen pro formování a úbytek tukové tkáně, ale je vhodné též po porodu, dietě, operaci (se souhlasem lékaře) - na zpevnění břišního svalstva, vyhlazení strií a vypnutí povadlé pokožky...
10. BŘÍŠKO v kleče
POSTUP CVIKU

 

rolletic11.jpg

 

 

Klečíme před strojem a držíme se za madla.

Vystrčíme břicho, nabereme do něj vzduch a zatneme svaly na zadečku.

Silní lidé se mohou malinko otáčet ze strany na stranu. Pozor na pánevní kosti.

Zpevňující masáž břišních svalů uvolněných po porodu i po dietách. V důsledku zpevnění dochází mnohdy i ke zlepšení různých gynekologických obtíží. Pozor, nemasírovat žaludek! 
 11. PAS a BOKY
 POSTUP CVIKU

 

rolletic12.jpg

 

Částečně sedíme na pokrčených nohách na židli před strojem. Tělem ležíme přes stroj a loktem se opíráme o židli, nebo madlo.

Bok opřeme o stroj tak, aby se dobře masíroval jak bok, tak pas (tzv. „pneumatika“ či "špíčky").

Můžeme se jemně pohybovat zleva doprava. Pozor na kosti.

Velmi účinná masáž pro zformování a ztrátu objemu ve velmi pro někoho problematických partií. Krásně tvaruje postavy bez pasu či nadměrnými boky.

 12. ZÁDA
 POSTUP CVIKU
 

rolletic13.jpg

 

 

Sedíme v podřepu před strojem. Lokty si opřeme o madla za sebou a přiložíme záda. Tričko musí být v kalhotách, aby se nehrnulo. Jinak si uděláme modřiny.

Uvolníme se a podle potřeby se různě natáčíme.

Potom si sedneme až na zem a opřeme si i ramena. Jsme uvolněni a poddáváme se stroji. Pozor na kosti.

Odstraňuje bolest a únavu zádových svalů. Velmi příjemná a uvolňující masáž.U silných lidí mizí tukové polštáře pod lopatkami.
 13. PAŽE
 POSTUP CVIKU
 

rolletic14.jpg

 

 

Klekneme si za stroj ke zdi a položíme na kuličky dlaň. Začneme promasírovávat prsty. Potom přejdeme postupně na všechny měkké tkáně až k rameni.

Ruku různě otáčíme zleva doprava a končíme co nejvíce v podpaží. Tam je nutné zůstat alespoň jednu minutu.

Při masírování v podpaží se nesmíme dotýkat stroje jinou částí těla, abychom si nenabourali tok lymfy.

 Zpevňuje ochablé svalstvo na rukou. Odbourává celulitidu, vyhlazuje strie a vypínutá povadlou pokožku...
 14.PO CELOU DOBU MASÁŽE!  DŮLEŽITÉ !
   
   
   

 

 
 

 


Archiv

Kalendář
<< prosinec / 2018 >>


Statistiky

Online: 6
Celkem: 231871
Měsíc: 3623
Den: 111